onsdag 15 juli 2009

I natt jag drömde....

Är det inte märkligt så säg hur drömmar kan ta sig ut. Det heter att man drömmer det man vet om, alltså inget som man inte vart med om.
Jag t ex har drömt om att vag var höggravid, vilket jag aldrig varit, och vaknat straxt före nedkomsten. Det kanske man bara ska tacka för kanske.
Sen finns det drömmar som innehåller människor man aldrig sett någonsin, hur kommer det sig?
I morse när jag vakna drömde jag och kommer ihåg ganska precis, då hade jag drömt om en människa som spela i band, påminde om "arga snickaren" till utseendet och hette Kennet,någon sådan människa har jag aldrig träffat i verkliga livet.
Det har blivit något knas med mitt tangentbord, vissa bokstäver funkar inte. Så nu tvingas jag sitta å knappa på laptopen som är het under händerna, inget bekvämt alls.
Ska ta mig ut i det vackra vädret, ta bilen å åka nånstans jag inte vart redan, upptäcksfärd....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar