söndag 19 april 2009

Igår....

...var jag nere i mitt källarföråd i två timmar för att få något som liknar ordning där nere.

Att det tog en sån himla tid var det inget jag märkte av fören jag kom tillbaka upp i lägenheten och såg vad klockan var slagen.

Hitta en del saker som jag inte har användning för eller får plats med, så jag ringde bror min och han kom idag med son poå släg å hämta diverse grejer. Då blev man av med det, mer saker jag vill bli av med kanske jag blir av med på tradera, å att folk inte håller igen med stålarna så man får skämmas å deras vägnar...

Nån jävla kan till katterna har inte dykt upp ännu heller, jag ska ge människan en chans till, hjälpte inte att hota med KO-anmälan, vilket jag har gjort. Kanske det går bättre om jag hotar med Sverker's soptunna, ingen vill ju bli uthängd i tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar