tisdag 30 juni 2009

Ny färg

I den helveteshetta som idag är passar jag på att färga håret mörkbrun, den ljusbruna som jag för en tid sedan färga håret med har försvunnit å kvar var en mer rödaktig färg. Visserligen kanske mitt bleka skinn gör sig bättre med rött hår, men jag har inte temperament för att ha det, så snart är det åter igen mörkbrunt.
Det som var bra med hårfärgningen var att samtidigt få skölja huvudet i ljummet på gränsen till kallt vatten, så skönt.

Damernas detektivbyrå på engelska, har läst alla som finns på svenska å den senaste "Tea Time for the Traditionelly Built" finns endast på engelska, det kommer att bli en upplevelse, har inte tidigare läst någon bok på engelska.
Men först ska jag läsa ut "Sommardöden" av Mons Kallentoft som jag just nu läser, den utspelas i grannkommunen där jag tillbringa mina gymnasie år för trettio år sedan. Inte mycket är sig likt sedan dess, men Trädgårdsföreningen där nu som då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar