fredag 26 juni 2009

Tiden går...

...och ska sanninge fram har jag inte haft lust att skriva en bokstav, än mindre flera meningar som inte bara är svammel och utan mening.
I morse när klockradion gick igång straxt efter 7 hörde jag att Wacko Jacko hade dragit från detta jordeliv. På tv sedan var det ett evigt tjat om detta med. Och för att få lite distans eller kanske kött på benen utan att behöva höra till vilken låt som var folks favvo, fick jag in en utländsk nyhetskanal å där sa dom att Farrah med håret oxå hade avlidit igår. Någonting som tydligen har gått svenska medier totalt förbi, iaf i Aftonbladets papperstidning, på nätet var det en artikel under hälsa. Medans Expressen.se åtminstone hade det som en "förstasidanyhet".

Å varmt ska det bli, jag tål inte värmen blir nästan sjuk av det. Det är tur för mig att det går att vädra korsdrag i min lägenhet som oxå ligger längst ner så kylan från källaren kommer upp genom golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar