onsdag 25 mars 2009

En promenad...

...i det vackra vädret kanske jag skulle ta mig för.

Ska bara klaga en aning först, har skrivit tidigare om att jag till katterna skickat efter en kam som heter FURminator, beställde en på en sida som heter Solberga hundvård (som ni ser är där ingen länk eftersom jag kommer till varför nu). Detta gjorde jag fredagen den 13:e (ta lärdom av detta, gör ingen buisness fredagen den 13:e), eftersom man skulle betala in i förskott så gjorde jag det samma dag.
En vecka senare hade det inte kommit någon kam, fast människan minsann skulle skicka varan direkt efter att pengarna kommit in på hennes konto. Jag skicka ett vänligt men bestämt mail å fråga vart kammen var, men har fortfarande inte fått något svar.
Nyss skicka jag ett till, kanske inte lika vänligt mail å hota med att KO anmäla henne och hennes jävla site om inte kammen, mina pengar tillbaka eller en förklaring hade kommit senast fredag den 27:e. Jag menar, då har ju fruntimret haft hela 14 dagar på sig, fast hon kanske själv tycker det är jättesnabbt!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar