måndag 2 mars 2009

Hej

Är jag en hoppjerka?

Från den ena bloggportalen till en annan, aldrig blir man nöjd.
Idag är vädret om än ännu mer mulet än vad det var igår, trodde jag skulle ta en sväng med bilen till skogen, men av anledning satte jag mig ner för att studera kameramanualen mer ingående och huxflux hade 1½ timme susat förbi. Ursäkta, men man kan ju inte fara iväg till skogen för att genast fara hem igen.
Så då satte jag mig här framför datorn i stället, och starta upp denna blogg i stället för den jag har på netlog http://sv.netlog.com/lottasamuelsson tycker att den inte är riktigt vuxen till utseendet.

Men har jag nått vuxet att säga här, är hemma pga sjukdom hela dagarna och dom enda vuxna människor jag träffar är i officiella sammanhang som i affären, apoteket, vårdcentralen och folktandvården.
Sedan jag flyttade en kvart utanför stan så verkar det som om mina vänner ifrån stan inte vet hur man tar sig med kommunala färdmedel annat än inom stadsgränsen. Är det jag som än så länge är begåvad med bil som måste åka tillbaka till stan för att umgås. Flytta ju därifrån för att slippa va där...
Fast nu ska jag väl ta mig en sväng å hälsa på iaf, så alla blir glada å nöjda.
Klockan är tre å det tutar i larmluren över hela Sverige samtidigt, teknikens under...
/Lilett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar