måndag 16 mars 2009

Måndag igen...

...I morse straxt innan sex vakna jag av ett, vad jag tyckte, brak. Flög upp ur sängen eftersom jag trodde det var inbrott. Traska runt lite omtöcknad och halvblind, men kunde inte se något som inte var som det brukar. I köket såg jag ut genom fönstret och får se den mest rosa soluppgång som jag sett på länge, kan bero på att det mest vart mulet, eller för att jag inte haft för vana att gå upp vid den tiden. Skulle jag ha gjort det på senaste har det alltid varit mulna dagar.
Måste ta ett kort, men eftersom jag var lite halvblid så fick jag bara igång mobilen, å med den blev det väl som det blev.
En vacker morgon får jag väl ta å gå upp å ta bilen till ett bra utsiktsställe som heter Orskarshäll.
Gick å la mig igen ett par timmar, när jag vart uppe ett tag såg jag vad det var som väsnats. Det var givetvis katterna, nån av dom som varit framme å haft omkull en fönsterlampa, fy skäms...
Nej nu ska jag göra mig respektabel för att gå iväg å skicka iväg grejer med DHL som jag sålt på Tradera.
Ha en solig dag tänkte jag säga, men när jag precis kolla ut genom fönstret ser det ut som det mulnar på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar