fredag 1 maj 2009

1:a Maj....

...och den sedvanliga kortegen genom stan i regi av våran lokala raggarklubb Motorgården.
Många ök och fyllepråmar, men en hel del pärlor, som kan ses nedan.
Igår var jag en sväng till försäkringskassan för att lämna in ansökan om bostadsbidraget med bussen, och snål som jag är åkte jag sedan en stadsbuss till handelscentrumet på den här sidan stan på samma biljett för att kunna inhandla ett koppel till Tjejens sele. Tänkte sedan att det ska fan göra av med 27 kronor till så jag gick hem, en liten nätt promenad på 6,3 km, efter vad jag mätte ut på enirokartan när jag kommit hem. Så varför inte ta bilen? pga parkeringshelvetet där försäkringskassa ligger, man vet inte hur mycket man ska stoppa i P-automaten eftersom man inte vet hur länge det kan tänkas ta. Bara för det var det bara typ tio nummer före mig....















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar