lördag 9 maj 2009

Lördag

Ja inte fan blev det som på paketet, men det är väl en vanesak kan jag tänka mig....
Solen skiner å fåglarna kvittrar, fast just nu är det ovanligt tyst.
Regnet vräkte ner igår så till den milda grad att bilen blev som nytvättad och står å blänker i solskenet.
Och så är det Robinson 2009 i kväll med, tänk denna omgång har inte jag haft nån favvo från start, inte ens nu halvvägs in så ser jag någon. Men å andra sidan, skulle man ha nån så vinner ju inte den ändå pga tjyv å rackarspel. Som tidigare år när tjejer röstat ut andra tjejer för att dom varit mer poppis bland killarna, ren å skär avundsjuka och inget annat. Eller det året när en mager liten homosexuell herre vars namn jag glömt för länge sedan gick å vann!!!!!!! allt pga en pakt.
När jag ändå är igång med det som kan ses på TV så fattar jag inte vem som kommit på den nya reklamen för Lätta. Där sitter hon ute på en brygga med en bredd macka i ena handen å ett öppnat paket i den andra å inget mer, smöret är inte använt så vart kommer det ifrån det som är på mackan? å vad har hon brett med, tummen?
Sen förstår jag inte heller varför man iaf på reklamfilm tar med sig tvättmedlet ut när man ska ta ner den rena och torra tvätten, inte heller det är normalt.
Till sist undrar jag vad det är för en PEDOFIL som kommit på reklamen för några slags servetter att tvätta bebisar med, vet hut å fy skäms!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar