fredag 8 maj 2009

Hårfärgning...

...tar i mitt falltvå dagar, särskilt om man vill ha en annan färg än den jag hade innan. Färgar man med en annan färg blir bara det utvuxna håret rätt färg, resten blir bara mörkare å mörkare med lager på lager av färg.
Så idag har jag blekt det en aning, och i morgon ska det bli mockabrunt är det tänkt, får se hur det blir med det.
På förmiddagen var jag på vårdcentralen och tog det månatliga leverprovet, för att se så att min inflammation i gallgångarna blir bättre, och inget annat. När jag sitter där kommer en som jag trodde kvinnlig amason in, men när jag såg lite mer på vad jag trodde var en hon såg jag tendens till skäggväxt å kom fram till att det måste vara en hanhon. Kanske man borde blivit förvånad över att det fanns en sådan här i lilla Åby där det bara finns 6657 personer det den postorten enligt Ratsit - Gratis upplysning på företag och privatpersoner och då är inte barn under 16 eller nått medräknat.
Fast varför inte, kanske hanhon ville stå ut inte bara för sin kolossala längd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar